FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lista Snabba Vanor

Hittade denna på egomammas blogg och tyckte att den var toppen så jag har nu snott den (med hennes tillåtelse;))



ska börja med detta.. imorrn.. Idag blev det fel.. sängen är inte bäddad och det ligger grejer överallt. Men imorgon som sagt. Då börjar mitt nya liv! ;p



Kommentarer
Postat av: Jessica, egomamma -f d tre killar och en tjej

Haha jamen det är ALDRIG försent att börja! Faktum är (shhh) att jag håller på att skriva en bok i ämnet ordning och reda, rensa o röja. Inte för jag är världsbäst på det, men för att det finns andra sätt att se på det än att det är ett jobbigt måste. Det kan också vara enkla och små rutiner, lika naturliga som att torka sig efter toalettbesöket, som gör att vardagen blir näst intill städfri. Faktiskt. Jag lever så. (ok inte för dagen eftersom vi dels flyttat och dels har målare och snickare osv springades hela tiden just nu, men snaaaart så är de väck ;D)

Tänkte publicera delar av det jag skriver på min blogg, lite i taget. Du kan ju kolla lite då o då, de kommer nog att ligga under "mitt hem är min borg"-kategorin.



Ha en toppendag, och tack för du tittade in! Mvh

Egomamman Jessica

2010-02-08 @ 15:29:34
URL: http://egomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0