FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite trött

Ligger i soffan med mina grabbar och kollar på tv, Vilgot har fortfarande feber.
Skönt att det är lördag, ska slappa precis hela dagen och äta en massa godis å annat gott med kidsen. Hoppas att Vilgot kryar på sig tills imorrn då de ska på kalas. Var och handlade present igår, smycken, de måste ju lära sig i tid att man ska skämma bort tjejer med söta smycken. ;)

Nu har de ätit sina smörgåsar.. så jag har redan plockat fram lördagsgodiset. Varför ska de behöva vänta hela dagen på det för? Fjantigt, de äter upp sitt godis nu så de hinner bli hungriga på mat i god tid sen innan lunchen.

Ska baka idag, ungarna ska göra kladdkaka å jag ska göra en slags paj som är sjukt god som min mamma brukar göra. Har aldrig gjort den förrut bara ätit, så det ska bli spännande.


Vanessa ligger å sover fortfarande... lite avis är jag allt!


Kommentarer
Postat av: Gin

Låter som ni har en mysig morgon.. även om jag också skulle vilja göra som Vanessa och sova än..

2010-02-06 @ 09:33:29
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0