FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Massage

Skulle nästan kunna döda för lite massage just nu! Nacken är i stort behov av en rejäl omgång, domningarna sprider sig mer och nu har synen på höger öga börjat tramsa igen. E så less på det nu. Borde definitivt inte ha skottat idag... Men jag skyller på T, jävla idioten som sabbat min nacke från början. :(

Jag är arg och irriterad, för det gör att jag blir ständigt påmind om sånt jag vill glömma.

Har tagit en treo mot huvudvärken så jag hoppas att iallafall den lättar snart, men det känns så.. alltid nått!

Imorrn ska jag boka ny tid hos sjukgymnasten, är nog ett måste nu.
Pojkarna sover som små grisar tillsammans i underslafen i Vilders säng, Vilgot ville ligga där han med.
Vanessa sitter på sitt rum och spelar Habbo, ska ropa ner henne snart och byta till mig lite massage mot Habbo-mynt-koder. ;)



För er som inte vet vad Habbo-mynt är så är det virtuella pengar man kan handla för i spelet, man sms:ar ett visst nummer och för 15:- får man 6 Habbo-mynt. Som hittat *not*

Men har några koder på lager som M fixat till kidsen förrut.

Här kan du kika på Habbo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0