FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu luktar det klorin här

har sprayat skinnsoffan med klorin nu... för att få bort lukten. Tycker mig se nu att det blivit lite ljusa fläckar efter där jag sprayat.. hmm.. skinn bleks väl inte av klorin? :S Men det är RENT iallafall. Huvudsaken!


Hmm. har läst på flaskan nu.. undvik kontakt på kläder/tyg/mattor och möbler. Jahopp.

Det är i sådana här lägen som jag är oerhört glad för att jag inte har nån gnällig sambo!!



Soffan kändes lite torr så jag har sprayat den med lite olja, det brukar ju funka på torrt skinn. Gott luktar det iallafall nu. Får inspektera soffan lite närmare imorrn i dagsljus. Det är ju bara en soffa, ingen big deal lixom.



Kommentarer
Postat av: Lina

Klorin bleker ju typ ALLT! till och med golv osv, skit starkt. Hoppas det inte blev allt för stora/fula fläckar. Soffor är ju inte sååå roligt ändå om de blir förstörda, inte direkt billigt med en ny!

2010-02-15 @ 09:10:57
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0