FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekord?

Skulle ta ett bad... först glömde jag sätta i proppen, tyckte väl att vattnet fylldes på väldigt dåligt. (avloppet borde rensas btw, för det tog en stund innan jag upptäckte att jag hade glömt att sätta i proppen).
Så, slöseri med varmvatten, men iallafall, så fyllde jag badet upp till kanten. Härligt, och i med lite badskum dessutom.

Sen lutade jag mig bakåt för att verkligen försöka slappna av för en gångs skull, annars brukar mina bad sluta efter 4 minuter knappt för jag blir så rastlös av att ligga stilla.
Men denna gång slog jag nog rekord... för jag slappnade av.. ordentligt! Så pass att jag somnade.. och vaknade efter en dryg timme utav att jag frös. Vred på kranen för att fylla på med varmvatten, men inte faan blev det varmt. Irriterande. Så det vara bara att kliva upp och torka sig varm och sen på med kläderna. Snopet, jag som hade tänkt att tvätta håret oxå. Får duscha av mig sen då vattnet hunnit bli varmt igen.. Vanessa tycker dock att jag luktar väldigt gott nu!

Kommentarer
Postat av: Jessica-egomamma (fd tre killar och en tjej)

Exakt HUR skrynklig var du när du kom upp? skrattar



Du har fått en liten award som du kan hämta inne hos mig. Det förtjänar du definitivt!!

Ha en toppendag!!

Jessica

2010-02-11 @ 14:13:48
URL: http://egomamma.blogg.se/
Postat av: Yoanna

:-D jag var ganska skrynlig men inte så farligt. ;-)



Tackar tackar! glad



Ska greja ikväll då med awarden. Min första! :-D

2010-02-11 @ 15:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0