FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

SHOPPA BAKLÄNGES

Vilken terapi jag gjort idag! Shoppat BAKLÄNGES. Klev ur bilen med en ganska tom plånbok och massor utav kassar, för att en dryg halvtimma senare komma tillbaka med en ganska tom påse men en desto fullare plånbok.
Inte helt fel, lämnade tillbaka alla ånger -och impulsköp jag gjorde i måndags, och skaffade mig ett par ganska så färgglada tights för 79.50:-


M skrattade då han såg dem... jag skojade då och sa att jag kunde ju ställa mig ute i snön med tightsen på mig och skriva BILLIGT med stora svarta bokstäver på dem, DÅ kunde han få nått att skratta åt.. ;)

Han tycker att jag är helt störd, men då ska jag berätta en hemlis, och det är att han själv faktiskt är ganska störd han med isåfall! ;p


Köpte en svart kofta på HM oxå... sådär i förbifarten lixom.. ganska billig, 199:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0