FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Snooooooza

I morse snozade jag i en timme, inställd på var 10:e min. Hade riktigt svårt för att komma upp, och Vilgot vaknade på fel sida idag. Supergrinig för att jag inte ville bära honom uppför trappan igen då jag redan burit ner honom. Ibland är han stört omöjlig den ungen, har han bestämt sig för att sura då gör han det med råge!

-Fixa FRUKOST till mig mamma! kräver han med sin argaste min.

Jo tjena... eller hur!!!? Han fick sura istället. Tar inte order från någon, det ska han få lära sig i tid..;)

Så vill man ha något här hemma så ber man snällt. Det vet han, men ibland så bara VILL han vara sur och arg, och då får han vara det. Ganska roligt ibland, för han ser verkligen fullkomligt rasande ut... Jag vet ju att han är världens goaste unge egentligen. Arg måste man få vara endå.

Det är SKÖNT att få vara arg, sådär riktigt rosenrasande arg! Ja en liten stund iallafall.
Jag har blivit rätt duktig på att räkna till typ 10000000 då jag blir irriterad. Att räkna till 10 funkar inte.
Men jag blir sällan så där riktigt arg längre, men då det händer.. ja fy satan, då bör man gömma sig.
Men jag försöker så långt jag kan undvika situationer som gör mig förbannad. Om jag inte har tråkigt och känner för att provocera lite.. men det är ganska roligt att göra nån man inte gillar arg ibland, en mycket skön känsla.. lite sådär.."hämnden är ljuv". Me Like! ;p Ja har man tråkigt så varför inte?



Hehe ja man ska nog inte göra mig alltför arg och irriterad, då kanske man hamnar med ett osmickrande fejs på min blogg! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0