FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Smakar det så kostar det?

Drygt 800:- fattigare... på lite mat! Knappt 4 kassar på Ica, och inte en enda köttbit. Jävlar vad det är dyrt att handla mat ibland. Men nu har jag iallafall en massa mat hemma. Tjohoo, party eller?

Köpte visserligen 2 burkar av mitt favorit bodybutter som luktar sjukt gott, för den jag har hemma börjar ta slut.





Äta bör man annars dör man, äter gör man endå dör man.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt dyrt är det verkligen. Man blir ju typ deprimerad efter man har handlat för nästan tusen spänn och man ändå måste handla typ i övermorgon igen.

2010-02-01 @ 22:30:41
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0