FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Beslutsångest!

Snart är det dagen D, då vi ska ut och fira MIG, min födelsedag. Ja iallafall inte långt kvar! Har ännu bara bestämt vad jag ska ha på fötterna, mina lila nya stövlar. Tror jag det blir. Men har inte en susning om vad jag ska ha till!!!! Irriterande!
Har ju massor utav kläder, men inget som jag kommer på att just DET vill jag ha. Förrutom skorna då. Om jag inte hinner ändra mig på den punkten med. Blir tokig på mig själv!!!

Ska iväg med Mica imorrn å kika lite, kanske hittar jag just DET.
Eller kanske jag ska köpa mig en bit tyg och sy nått?
Svart paljett-tyg.. det kanske vore nått? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0