FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagen D

Och jävla beslutsångest!! VAD SKA JAG HA PÅ MIG??
M
tyckte det jag provade var wt.. och frågade varför jag nödvändigtvis måste klä NER mig.

Sen en ganska rolig grej.. Jag tycker det e lite halvjobbigt och ringa och boka saker, framförallt att ändra osv. Så min syster var snäll och erbjöd sig att ringa ÅT mig (alltså i mitt ställe) för att fråga om vi kunde ändra antal gäster osv..
Det roliga (läs pinsamma)  i det hela.. är att även JAG har ringt samma dag... med ca 15 minuters mellanrum, och frågat samma sak som hon, för jag trodde hon skulle glömma ringa. Så nu tror de säkert att jag är schizofren eftersom min syster utgav sig för att vara jag typ...

Haha, kan bli pinsamt då jag kommer dit! Men mest kul! ;p

Har inte längre lila/rosa i luggen.. färgade det idag, typ brunt men blev ganska ljust. Vet inte vad jag tycker ännu. Men men. Det är som det är.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha...

2010-01-29 @ 15:00:01
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0