FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fastnade i en tavla..


Nu ska jag sova en stund, så att jag är utvilad tills barnen kommer hem. Har lite huvudvärk som inte vill ge med sig. Kanske därför jag målade som jag gjorde tro? Då jag börjar måla så vet jag aldrig innan VAD jag ska måla.. utan jag börjar med en känsla typ, målar lite.. tar nån färg jag känner för och sen får det växa fram ett motiv helt enkelt eftersom. Nu ska tavlan få vila en stund så att jag kan fortsätta på den senare. Har den framme så jag kan slänga ett öga på den då och då, å då jag får en idé så tar jag bara fram penseln å färg å målar lite. Haha, flummigt va? ;p

Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Svar: Tack så mycket för kommentaren! Kämpa på! :) Välkommen åter. Kram

2010-01-22 @ 13:15:16
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0