FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

FREDAG!

Både jag och barnen vaknade på rätt sida idag! Gårdagen är förbi och ny energi har infunnit sig. Härligt!
Idag ska jag träffa Annica, en barndomsvän. Vi ska promenera till ett mysigt fik och bara snacka en massa skit. Tror minsann det var dryga året sen jag träffade henne sist! Och då bara som hastigast. Så det ska bli grymt mysigt att få umgås ordentligt idag. Har redan packat ner kameran, fulladdad dessutom, så jag hoppas på en produktiv dag på många plan idag. Jag fotar med en canon eos 450D. Har även hittat linsskyddet så jag slipper stoppa kameran i en strumpa som jag för det mesta brukar göra! :)






Kommentarer
Postat av: Bodil

Vad mysigt att ses igen!! Hoppas att ni får en härlig dag. :D

2010-01-15 @ 08:36:37
URL: http://enmynta.se
Postat av: Mica

Härligt! :)

När blir vår fika av då? :D

2010-01-15 @ 09:16:47
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0