FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Har BOTT framför datorn idag typ-..

Sen jag vaknade... har jag suttit här. På en stol i köket. Ja i princip hela dagen... förrutom mina små ryck då jag fick lite gjort.  Varför i jisse namn låg jag inte i soffan i vardagsrummet?? Gissar att jag inte orkade flytta datorn.. å behöva anstränga mig å dra ut sladden till laddaren oxå... hehe. Har unnat mig ett bad idag faktiskt, druckit 5 glas kaffe... dammsugit, plockat bort alla tomtar och plockat isär grabbarnas bilbana som tog plats på mattan i vardagsrummet.
Så jag är nöjd.. har faktiskt fått mer gjort idag än jag trodde att jag skulle iallafall!
Strax kommer grabbarna hem, saknar dem! Har fått vila öronen en hel del så jag är redo för lite liv i luckan igen.
Jag har till och med bäddat sängen idag!! *applåder*

Ska nog ställa mig och steka pannkakor snart! Det vore väl en bra middag första dan på nya året?

Kolsvart utanför fönstret, ska dra ner persiennerna nu, HATAR att vemsomhelst kan se in utan att jag ser ut ett smack!! Bland det värsta som finns... syns ju så j*vla väl IN till nån så fort det blir mörkt ute å tänt inomhus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0