FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lördag på söder

Startade med lite mat och dryck på Tiffanys i Götsgatsbacken, deras BOOKMAKER är dundergod!


(oops, tagen på bar gärning.. hehe klart jag hade datorn med mig ut!)

Först kom Jugge å sen kom Ingela och Linda in, gud så kul det var att se dem alla, var på tok för länge sen.
Nostalgi och skratt, roliga minnen som fick oss att kikna av skratt och bli som barn igen typ.. (fast det blir vi typ alltid då vi går ut). Vi diskuterade huruvida det var ALLA andra eller OSS det var fel på..! Ja de flesta sitter ju och pratar så lågmält och umgås som sånadär tråkiga vuxna du vet.. ja som inte kan släppa loss och ha lite kul!
Ja sådär galet kul som VI brukar ha!



INGELA                      LINDA

                   JAG OCH JUGGE


Sen drog vi vidare till skabbhaket Gröne Jägaren för lite karaoke.

Först sjöng Linda Like a virgin, faaan vad GRYM hon e på den!!




sen blev det min tur; Min Kärlek






Jag skäms typ aldrig, ja inte då jag typ borde iallafall, bara annars, då jag inte har någon anledning.
Mmm, jag e lite knasig jag.

Då klockan närmade sig 12 och Askungen blev rädd att förtrollningen skulle brytas sprang hon in i en taxi och åkte raka vägen hem till sin mamma för att sova innan den förvandlades till en PUMPA.


Snipp snapp snut så var sagan slut.

I morse så spelade jag sällskapsspel med mina päron å bror efter frukosten, nått frågespel vart det.
Sen blev jag hämtad och vi åkte för att fylla på kyl och frys på Ica Maxi. Älskar att handla. Det är KUL att handla MAT ibland. Ja speciellt de gånger man slipper betala. Tack M.
Min bror har förresten odlat.:o
En TANGORABATT!!!










;)

Kommentarer
Postat av: Gin

hahaha! Fick bita mig i läppen för att inte skratta högt när jag lästa tankebubblorna! :D Humor!!

2010-01-19 @ 21:47:08
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0