FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mini-duracell är sjuk

Han ligger här i soffan med feber... har legat STILL hela dagen. Stackars liten. Känns en aning ovant att han är sjuk och håller sig stilla!! När vi andra är sjuka.. är det han som ALLTID slipper undan, han som alltid har energi för ett helt kompani och den enda i familjen som INTE blir sjuk typ. Och då han är sjuk annars så märks det sällan endå på energin, men idag gör det faktiskt det. Så nu är det ganska lugnt här hemma...
Men hoppas att han kryar på sig snart lillemannen, så det blir som vanligt här hemma igen. Och jag håller tummarna för att det stannar med enbart feber och att den klingar av tills imorrn. Fast just nu njuter jag faktiskt lite av att det är väldigt lugnt och stilla. Har satt timern i köket på 1 timma till Vanessa och Vilder, för de spelar HABBO. De får inte spela mer än 1 timma, sen ska de ut i friska luften och jag ska börja laga middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0