FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Oj, utgång på fredag!

Kanske borde börja träna innan dess.. hmm... har en känsla av att jag är sent ute! ;p
Så jag får väl göra som alla andra, supa mig snygg helt enkelt, och hoppas på att alla andra på stället är ännu fullare så jag blir typ värsta värsta heta snyggingen på 22!

Tur att min insida är så grym så den väger upp allt på utsidan med råge. Ja egentligen så är jag inte så himlans fin. När man är nyvaken, sjuk, osminkad, bakis eller bara har sina "fuldagar", vem fan e snygg då? Ja, om man heter Jolie i efternamn gissar jag att man e döhet även då man kräks. Men jag heter inte Jolie dessvärre.

Tur att jag e grym endå!


Jag tycker att Angelina Jolie är världens vackraste kvinna. Och så verkar hon vara riktigt grym som person, inte sådär som "alla andra". Ett original med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0