FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vilse i Pannkakan

Såg den tydligen som barn på tv.. men hade förträngt det helt. Tills jag köpte filmen till mina barn. Tänkte..wow. det här är ju NOSTALGI! Men fyyyy faaaan!! Blev snarare barndomstrauma, NU minns jag varför jag inte kunde minnas nått från vilse i pannkakan, för jag hade FÖRTRÄNGT det.. men då jag såg det.. med kidsen.. fy satan säger jag. Kalla kårar, TÅL det inte!!!

Får rysningar av hans röst, det han säger.. dockorna, bilderna..ALLT. vidrigt!

Det värsta är..att ungarna fullkomligt ÄLSKAR det!!



Tänk att ett TV-program kan ge en så kalla kårar och äckelkänslor! URK!

Men seriöst.. det är ju ett vidrigt program! Tycker fortfarande att det är vidrigt.
BLÄÄÄ!
*ryyyyyyser*


Kommentarer
Postat av: Gin

TACK!! Jag tillhör ju då generationen som missade pannkakan men såg Lillstrumpa och systeryster.. och de gillade jag :) Nu ska jag se vad det var som var så farligt med pannkakan, jag har minsann hört skräckhistorier från syrran ;)

2010-02-02 @ 13:29:39
URL: http://vaniljlatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0