FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Från måndag...

är det fest för min del, barnledig en vecka, wow, ska verkligen göra stan!! Har en del planer.. ;p

Lyssnar på musik nu, har tömt vinden på 3 lådor kläder till grannen.  Snart kommer nog lite djupare grejer.. som vanligt. Upp och sen tvärt ner. Men så e de.
Take it or leave it. Eller... take it, HAVE to live with it, för min del. Du väljer själv.

Funderar mycket över livet, kärleken och döden. Döden har varit närvarande nyligen och den lämnar sina spår av saknad.

Även fast döden kommer som en vän, en del av livet ibland, så gör den ont.. för den förändrar, får oss att vakna, fundera över våra andetag, våra val... allt vi gör... Den ger oss en tankeställare, en jävla spark där bak!!

-TA VARA PÅ DET DU HAR, UPPSKATTA VARJE ÖGONBLICK!!!

Livet rusar fram.. trots att det känns som om tiden står stilla ibland.

Det gör så ont i mig då jag tänker på allt som varit, kan jag släppa det och leva vidare utan alltför djupa sår?

Vem somhelst kan strö salt i mina sår ibland känns det som ibland...

Sleeeep snart. Nu Typ.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0