FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Funderat

Funderat på en grej, det här med folk som klagar på maten på resturanger osv. Jag skulle aldrig våga, för jag har hört SÅÅÅ mkt skit om vad de gör i köket med folk som klagat.. (alltså inte med folket utan maten) Men vidriga saker och jag har lärt mig att många människor inte är funtade som de ska...

Jag håller käften och sen går jag inte dit igen helt enkelt.

Kanske är jag en fegis?


Skulle jag klaga.. så skulle jag inte begära ny mat uten helt enkelt bara lämna stället.

Skulle inte våga chansa och få loskor och annats snusk i maten. Fy faan! Å tro mig, många gör värre än att loska i maten.

Käkade kebab på ett ställe på söder med en kompis.. får in pommes som är täckt med krulliga svarta hårstrån, så jävla äckligt! Min kompis ropar HÖGT;

-Det är KÖNSHÅR på vår pommes, kan vi få ny tack??!!

Fy, kan ju säga att jag tappade aptiten fullständigt.

Sen en annan gång var jag på en kinaresturang och min kompis SPOTTAR ut den friterade bananen och utbrister högt:

-BLÄÄ, den är RÅÅ!!! FY så äckligt!!


Jo jag skämdes, och åt inget alls. Hon fick en ny, men fan man vet aldrig, tänk om de gjort nått äckligt med bananen??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0