FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Helt OFF typ

Känner mig rätt groggy idag, inte bakis ett dugg, ingen huvudvärk, det känns bara som om jag har bomull i huvudet och bly i knäna och ögonlocken.

Men igår gick det inte att somna... strax efter kl 7 på morgonen kom jag till ro först men det var mer av utmattning än utav sömn.

När jag inte sover tillräckligt så blir jag stressad, vilket i sin tur gör mig extra grinig, kinkig och ledsen, för min kropp/jag tål inte stress och det gör mig otroligt uppstressad att inte kunna somna och sen om jag inte får sova ordentligt slår det slint efter ett tag endå, jag lixom bara faller/går sönder i bitar.

Idag skiner solen till min stora besvikelse, nu behöver jag lite regn några dagar. Sånt där riktigt regn som bara öser ner.


Får inget gjort i denna äckliga värme!!!

Vill göra som björnen.. gå i ide ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0