FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hemmakväll!

Imorrn ska jag och mina syskon besöka minneslunden och tänka extra mycket på farfar och farmor,  inget väder för det idag direkt, imorrn blir faktiskt första gången som jag går dit.

Blandade känslor måste jag säga. Döden är läskig även fast den ibland kommer som en vän. 




Har badat precis och sitter framför tv:n nu å har tänt en massa ljus, mysigt men lite ensamt faktiskt!

Middag har jag redan ätit, eller snarare frukost-lunch-middag. Gott var det och mätt blev jag.

Fick beslutsångest, satt i köket först men sen fortsatte jag måltiden framför tv:n, kändes så ensamt ute i köket.

Kollar på Jerry Springer, vilket jävla skämt, uppgjort så det skriker om det men endå kan jag inte låta bli att kolla och gotta mig åt vad som händer i rutan!




-Talk to the hand!



Och jag som trodde att JAG var WT??!!! ;p

(white trash)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0