FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Home sweet home!

Nu är vi hemma efter en helt underbar kryssning. Lite karaoke...

 

Mer bilder å filmer kommer senare.. just nu är jag helt slut efter att ha trängts med fylleskallar och knasiga tanter, men även en hel del kul folk oxå. En riktigt lyckad kryssning, ingen black jack, ingen sprit, bara öl öl öl och sol.

Ja, å lite vin oxå, karaoke i mängder, typ bara jag som ville/vågade sjunga.

Riga är den vackraste stad jag varit i måste jag säga, helt otroligt vad vackert det är där!

Vill tillbaka igen snart... men fy så varmt det var då vi var där, svetten bokstavligen rann och det var skålhett i varenda butik på marknaden, AC, va e de lixom?

Ville köpa skor, de har sjukt snygga skor, men min beslutsångest ger mig verkligen ångest, köpte inga skor.. *snyft*


Men en klänning blev det på marknaden, och sen på Taxfree handlade jag lite nödvändigt smink och godis till barnen, EN enda Carlsberg 33cl-burk och en martini bianco.

Orkade inte släpa på mer.

Lotta fick tuppjuck över min packning, hade med mig massor med ombyten.. lite föööör många.
Men nästan alla kom till användning. Jag bytte kläder flera gånger om dagen.


Jag vet jag ser ut som ett lik i ansiktet, men det är blixten.








Lite kul tröja hehehe!!

Hmm, kolla in skylten, sista textraden..friterad GLASS??


Kolla in namnet på nattklubben, man skulle kunna tro att det är MIN! ;p

Scandal, Everything is possible!


Sjukt snygg solnedgång, trist att jag inte hade min riktiga kamera, så alla kort är tagna med mobilen.


Ok.. nu lite paus här... mer bilder kommer senare, och även lite filmer. Hehe men måste överlägga med mig själv först om jag bör lägga ut dem överhuvudtaget, man JAG tycker faktiskt att de är lite roliga... ;)

Här är trubadurerna som hade skoj på min bekostnad då jag önskade musik.. men det kan jag bjuda på! ;p









 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0