FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Fan vad jag är BRA!!!

Är riktigt riktigt stolt! Har lyckats montera ner Vanessas loftsäng alldeles själv, flyttade den till grabbarnas rum där jag monterade upp den alldeles själv. Gissa om jag är mör i armarna och svettig?!!


Idag har barnen varit helknäppa!!  Vilder hittade sin gamla napp i en låda här...

Å jag har arbetat häcken av mig och slitit som ett djur.



Utan hjälp får man stapla upp på möbler då man skruvar ihop den, och utan bärhjälp fick jag även släpa och lyfta en hel del. Gissar attt jag möjligtvis kommer har träninsgvärk imorrn?

Men fan vad jag faktiskt är STOLT för att jag grejade det alldeles själv!

Barnen är helnöjda, nu ska jag bara städa å fixa till lite i deras nya "spel-och-tv-rum" som det ska bli av Vanessas gamla rosa rum.




Flyttade även grabbarnas ena garderob in i rosa rummet.

Jag är GRYM ibland! *mallig* ;p


Snart iväg och handla mat, men får skjuts till affären och hem, grymt skönt.


Sen ska jag röja å göra fint om jag orkar....

Kommentarer
Postat av: Weronica

imponerad jag har själv flyttat loftsäng fast var tvungen att ha hjälp...

skulle fråga vad det är för snygga "soffor" du ahr under sängen på de sista korten. Super smart!

2010-07-22 @ 03:20:26
URL: http://nattmamma.blogspot.com/
Postat av: Yoanna

Tack!! :-) Sofforna är snickar"sydda" efter sängen eller vad man ska kalla det, de följde med då jag köpte sängen på blocket, likaså bordet. :-)

2010-07-22 @ 16:36:23
Postat av: mica

Du borde verkligen lära dig att svara på skrivarens blogg, inte din egen ;o)

2010-07-27 @ 12:01:06
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0