FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Phu, High Life här!!

Grillat hamburgare och korv.. och mashmallows. (eller hur det nu stavas, pallar inte kolla)






Det retas friskt här, ungarna tjuter som sirener emellanåt så jag tror öronen kommer trilla av snart.
Osams om precis ALLT idag, förrutom korta stunder då de håller sams, tror det är värmen.. (hoppas).

Ska borsta tänderna på de små strax och slänga dem i säng, sen lär jag inte bli så sent i säng jag heller.

Men hade tänkt springa iväg med lite sopor till grovsoprummet, ska jaga tag på nyckeln först.

Har lyckats bränna mig på brännässlor idag, både på händer, armarna, benen, magen och i ansiktet. Typsikt mig.
Men har röjt lite sopor från mina rabatter, som är övervuxna med brännässlor.

Imorrn ska de klippas bort helt hade jag tänkt, och sen ska jag sopa och släpa tillbaka bord och stolar till altanen på baksidan.


Hade jag TÄNKT iallafall... ja.. det är väl endå tanken som räknas? ;)

Så kanske kanske att det kan bli lite fint imorrn. :)


Nu ska monsterna tuktas här! Giv mig styrka!! ;p

4 maskiner ny tvätt ska vikas samt ca 7-8 maskiner som ska plockas upp från sovrumsgolvet och sen vikas de med.... ja rent är det, men antagligen lite dammigt nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0