FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skräckig!!! Pördig, släng dig i väggen!

Vilgot var riktigt övertrött ikväll, skrattade och morrade om vartannat och det osade en del fula ord ur hans söta mun, men jag nonchalerade det bara och lät honom hållas... tillslut somnade han.

Innan dess låg han och killade sig själv under fötterna och skrattade, jag började med att ge honom fotmassage, men sen ville han bara att jag skulle killa honom.. och då jag slutade så fortsatte han själv.


Sen blev han skitsur för allt och inget bara för att ha nått att gnälla om. Isbitarna var slut, och det var givetvis mitt fel;

-Dumma-jävel-mamma du är pucko pucko pucko jävel dumma, du är SKRÄCKIG!!!

-Vad är skräckig för för nått? frågar jag

-När man bara e sådär dummig som DU! Som tar alla isbitar... jag blir snäll om jag får gå upp annars ska jag skrika hela natten. Och isbitarna är sluuuuuuut... buhuuuuhuuuuu!!!

-Skrik på du, för här bestämmer jag.

ZZZzzZZZZzzZZZZZzzzZZZZ

Ja så det blev en sån kväll.
Underbara unge som blir så blixtrande arg och hejdlöst ledsen ibland så han bara kokar!!

Mamma upp i dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0