FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Spökar det??

-Ät tills ni kräks! brukar jag säga till barnen typ då jag tar fram godis och annat onyttigt. Jag äter typ aldrig sånt. Aldrig. Men idag... så gör jag ett undantag. Och som alla säkert vet som redan känner mig så är LAGOM ett ord som inte finns.

Fort ska det gå oxå... å självklart ska datorn vara med, och en film ska rulla... Sex and The City. Och sen bläddrar jag i Elle oxå.

Gissar att jag kan ha oturen att få magknip inatt... men men, synden straffar sig själv heter det väl? Men faan vad gott det är!!!!  Beach 2010, good bye! ;p


Förresten, kolla in bilderna... spökar det eller??? Kolla det gröna på 2:a bilden... :S Är det inte en orb det kallas? Ser lite coolt ut! Tog bilderna efter varandra med bara några sekunders mellanrum.



Klicka på bilderna för att se dem i större format.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0