FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bag in Box

Klart snyggaste lådvinet i sommar!!! Hade jag haft råd hade jag lätt köpt det enbart för att förpackningen är så snygg!


Men jag måste snåla nu och vända på de slantar jag har
, så då är det inte så smart att dricka upp pengarna då vattnet i kranen är typ gratis.


Flagga  Vernissage Chardonnay Viognier (nr 2251)
   
Land Frankrike
   
Distrikt VdP d'Oc
   
Alkoholhalt 13,5 %
   
Färg Ljusgul färg.
   
Doft Aningen blommig doft med inslag av fat, vingummi, päron och vanilj.
   
Smak Torr, aningen blommig smak med inslag av fat, vingummi, päron och vanilj.
   
Användning Serveras vid cirka 8°C till rätter av fisk och skaldjur.
   
Sötma=2
Sötma
Fyllighet=4
Fyllighet
Fruktsyra=8
Fruktsyra
  Fisk
 
Skaldjur
 







189:- kostar den.

Men håll med om att den är supersnygg!!!
;p


Kommentarer
Postat av: Fröken Upp&Ner

Shit va snyyyggg! Inte alls dyr för att vara boxvin. Men klart inget man köper när man har andra prioriteringar. Det ska jag absolut inte köpa nu men nån gång när jag ska mpå tjejmidda eller nåt. Supernygg gåbort present. :-D

2010-06-05 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0