FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Funderar massor...

Vågar jag? Vill jag? Ja, jag vill.. men vågar jag?  Kan jag? Vad händer om jag släpper allt och faller, håller nätet eller är det bara en illusion?

Tryggheten som jag skapat innan var just en illusion, det som varit omkring mig, så som jag har levt...har varit i en illusion, i en dimma där jag inbillade mig att jag såg allt så klart. I ett mörker där ljuset jag såg var bara var glimtar från en sol som inte fanns.

Måste erkänna att jag är livrädd, livrädd för att falla, att falla så illa att jag inte blir hel igen.


Men då jag varit som trasigast, så har jag på något underligt vis blivit hel igen, är nog starkare än jag tror. Hoppas jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0