FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Middagen avklarad...

Nu sitter vi här, 4 trötta människofolk i vardagsrummet och kollar på tv. Skönt att denna dag snart är över, den blev lite jobbig faktiskt.

Jag måste sätta mig i helgen och gå igenom alla papper som ligger överallt, fy vilken ångest det ger mig, vet inte vart jag ska börja... har lixom noll koll på det. Viktiga papper från skolor, dagis, kommunen, räkningar, kvitton och annat ligger utspritt lite överallt här hemma. 

Jag HAR pärmar
... som jag ska sätta in sånt i, men glömmer bort det ibland och så blir allt liggandes... ligger efter lite med det mesta här hemma nu känner jag sen jag blev dålig, men vill inte heller stressa mig för då är ju risken ganska stor att jag blir dålig, igen. Men svårt att hitta en balans som PASSAR lixom.

Saker MÅSTE ju göras, men hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0