FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Produktiv dag

Ingen vila idag inte! Har städat lite, tvättat ännu mer och förbereder hallonmoussen som ska vara i tårtan på fredag.

Ska slänga mig i duschen strax, sen ta en liten siesta så jag orkar med resten av dagen, ska ju klippa håret på grabbarnas kompisar idag.


Ikväll ska jag försöka kasta mig tidigt i säng, imorrn blir det massor att göra, först till terapin, sen handla lite och byta några felköp i Täby, sen tillbaka och då får jag INTE glömma apoteket och sen hem och förbereda tårtan... zzZZzZZzzZzzZZZzzzZZz


Aaa, jisses, häcken full ju!! Håller tummarna för att tröttheten håller sig på avstånd!

Är säker på att jag glömt något, men vad, det har jag ingen aning om. Men det lär väl visa sig i slutändan. 


Ordning och reda.. har aldrig varit min grej, ja inte samtidigt iallafall. Jag fattar t ex inte varför jag har en plånbok, när jag endå inte lägger pengar och kort i den som man bör, utan allt ligger slängt i botten på väskan.

Det är ju så omständigt att ta fram och öppna plånboken varje gång man ska handla nått, och endå gör jag det för att upptäcka att den är tom för att allt ligger löst i väskan.... ja... jag vet... HEEELKNASIGT!!

Men kort på kidsen
har jag iallafall i plånboken. ;p

♥De är det dyrbaraste jag har♥ 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0