FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Solen kom fram

vädret har varit skumt idag, precis som jag känt mig, spöregn varvat med solsken och mörka moln.

Jag har mått skitskumt, tiden har hamnat i nått slags vakum mellan verkligheten och det utanför, det där overkliga... som KAN bli eller vara verkligt.

Tiden är inte riktigt med mig känner jag, som om någon drar klockan åt helt fel håll eller envist håller minutvisaren tillbaka bara på pin kiv. Jag VET ju att det inte ÄR så.. men det KÄNNS så.

Irriterande och jobbigt, ångest och myror som kryper i hela kroppen. Har iallafall ätit massor idag så nu känns det som om jag ska spricka närsomhelst.

Har bråkat med Vanessa, trotsåldern med råge. Mamma upp i dan den lilla skitungen. ;)

Jag är dålig på att säga NEJ, såna där riktiga NEJ som ger effekt. Svårt med konsekvenser då jag själv är så satans impulsiv!!! Jag vill inte kalla min curling heller, fy fan för såna tål jag inte.. det e bara det att jag inte vet hur jag ska bete mig ibland, så då beter jag mig inte alls.. eller nått?

Hon ska sova borta i natt, hos en kompis. Jag har en känsla av att denna natt blir sömnlös för min del.. så där hypert sömnlös, så att käka nått benzo lär inte ha nån effekt. Kanske ska försöka få lite städat eller möblera om?

Fast förmodligen så fastnar jag i datorn... typ.

Idag är jag som aLiCe i UnDerLaNdeT. Lite vilsen typ...



Men nej, jag varken äter eller röker svampar... Behövs inte, jag är som jag är endå.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0