FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Somnade tillslut...

La mig på soffan och ställde mobilen på larm strax innan 4. Skulle kunnat fortsätta sova.... Men nu är lill-maffian hemma och vi äter glass och ska hoppa lite studsmatta innan middag.

Imorrn ska grabbarna ha med sig matsäck, så jag gör som jag brukar, lägger ryggsäckarna på golvet i köket redan dagen innan, annars glömmer jag. Ringde iallafall de samtal jag skulle ringa igår, bl a till brottsofferfonden där jag ska ansöka om att få ut mitt ena skadestånd, har ju gått 2 år snart!

Ska försöka vila så mycket som möjligt denna sommar och ladda batterierna ordentligt för jag är helt inställd på att börja studera heltid på distans till hösten. Ska studera till Grafisk formgivare hade jag tänkt. Om inget annat dyker upp då såklart, jag är ju lite sån där sista-minuten-impuls-människa... men jobbar på att försöka ha lite framförhållning iallafall.

Och att skynda.... lååångsamt... och sen får jag hoppas att jag inte blir sådär galet trött bara... men det är ju det som är föderdelen med att studera på distans, jag väljer själv vilken tid på dygnet som jag studerar!

Måste kolla med CSN oxå för att räkna ut om jag har RÅD att studera. Det hoppas jag iallafall!
Annars får jag väl ta och skaffa mig en sambo eller nått. ;p

Ett riktigt och normalt familjeliv skulle faktiskt inte vara helt fel!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0