FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Tack

Tack du frökenuppochner, för att du tycker min mage ser platt ut. :-) Det är värt en länkning till din blogg...! ;p

Men det är mer som en illusion
, den är typ inte lika platt om jag står på alla fyra, bara om jag sitter bakåtlutad eller på rygg. Fast å andra sidan så är det ju inte ofta jag står på alla fyra heller. ;) Men endå.

Eller platt kanske den är ibland, från ena hållet?
Men skenet kan bedra och magen har ju endå kidsen töjt ut till max då jag som dräktig agerade ett levande förvaringsskåp för underverken, så det finns ju en aning mer hud än vad jag egentligen vill ha där... men faan, nu ska jag sluta klaga! Fick ju en bonus i form av 3 underbara människovalpar!

Själv tycker jag att min mage liknar mest en jäst deg som nån tryckt hål på eller nått så den lixom bara säckat ihop. 
Blir glad att du tyckte det iallafall. Tack!








Motion är bra förresten, och att hoppa på studsmatta är nog rätt bra för konditionen... jag testade igår, nu kommer bildbevis!



Kommentarer
Postat av: Fröken Upp&Ner

Shit, den studsmattan är ju gigantisk! Och va söt du är när du hoppar runt sådär i rosa kläder. Ser ut som en rosa kanin. Sött! :-D

2010-06-02 @ 17:07:56
Postat av: malin

Vad är det för låt ni hoppar till???? riktigt bra ju!

2010-06-03 @ 07:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0