FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

OM jag nån gång gifter mig...


så är det askungentema som gäller!
 Allt finns bara ett klick bort... på ebay.

  25 OLD GOLD CINDERELLA HORSE COACH WEDDING PARTY FAVORSCinderella coach unity candle holder Wedding Quince

48~ Gold Cinderella  Slipper Wedding Place Card Holder
Cinderella Shoe White Satin Wedding Ring Bearer Pillow
30 Wedding Shoe Candle Cinderella Slipper  Bride FavorsPlus Size Cinderella Blue & White Garter Wedding Prom96 Cinderella Silver Castle Glass Candle Wedding Favor






största problemet blir nog att hitta blåa småfåglar och tama söta möss.
;p





Kommentarer
Postat av: Lorens

Hahahaha! Shit va härligt..."Största problemet blir nog att hitta blåa småfåglar å tama små möss"

hahaha. Störtskön kommentar :)

2010-06-06 @ 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0