FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Äntligen!

Kom iväg till läkaren idag.. som jag skjutit på så länge. Fick utskrivet Concerta, och ska nu framöver gå tillbaka en gång i veckan för att väga mig och mäta puls och blodtryck. (har jag för mig att det var).

Dosen ska tydligen höjas veckovis.. ska bli spännande och se om den funkar som den ska på mig, vore ju guld isåfall!

Imorrn blir det fullt upp, först ska grabbarna på kalas på Mc Donalds.. sen får vi gäster för att fira Vanessa, familjen kommer hit på middag.


Igår fick jag en Tack-present av min granne och vän Lorencita, blev jätteglad! Tack vännen! Hade hjälpt dem med en grej.. fast jag egentligen inte hade så mkt ork just då. Men man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad! Ett väldigt bra motto att leva efter faktiskt!
En så fin ljusstake, jag som älskar att tända ljus!
TACK!

Kommentarer
Postat av: Affe

Lycka till, Vännen!

2010-03-19 @ 13:20:13
Postat av: Anonym

Hej! Och grattis till receptet typ. Hoppas det hjälper dig och allting löser sig.



Kram och trevlig helg!

2010-03-19 @ 23:46:50
URL: http://mittlivuppochner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0