FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God Morgon

För att få lite egen tid igår så fick barnen lite chips för att kolla på en film... jag hade(har fortfarande) en jättehög med ren tvätt som ska vikas och sorteras. Då jag letade efter en tröja nu på morgonen.. så gjorde jag ett oönskat fynd i högen, nämligen detta:




en OSTBOLL!!  Ja vi alla vet ju hur det luktar...

Mjölken är slut hemma, så jag fick lägga sliskig söt äcklig vaniljglass från Lidl i kaffet.. och sen spraygrädde. Inte så gott för nån som inte har nått sött i kaffet direkt.. men vad gör man inte för lite koffein? Att dricka det svart är uteslutet nämligen.
 
Inte så farligt nervös är jag nu faktiskt, men det kommer väl då jag är där, typ 10 min innan rättegången börjar. Men skitsamma, vissa saker måste göras helt enkelt, och det som inte dödar gör en starkare. Jag har inget att skämmas för, men det har han, om han nu har nått vett nånstans, tveksamt faktiskt.

Får väl hoppas att hans advokat inte spyr otrevlig galla på mig, men då jävlar ska han få svar på tal, jag är taggad idag faktiskt!!



Jag säger som Grynet, TA INGEN SKIT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0