FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Röd dag

Sovmorgon, eller nja... blev väckt av barnen, de hade kompisar som sov över. Men det var mysigt för dem.
Nu steker jag pannkakor för fullt och sen ska vi iväg på en liten tripp allihopa.

Mitt läkarbesök gick bra förresten, en läkare som LYSSNADE ordentligt iallafall och inte bara vill testa olika mediciner hit och dit utan ordentlig uppföljning. Och jag blir fortsatt sjukskriven ett tag framöver.

Har hjälpt Vanessa lite med sitt rum, rensat bort allt damen inte behagar ha kvar i svarta sopsäckar, vi fyllde 2 st, och sen blev det paus, tills imorrn eller nån annan dag. Men skulle man ta en titt i hennes rum nu så skulle man inte se sååå stor skillnad.

SHIT vad hon har kläder och småprylar, precis som sin mor! ;p

Men vi har börjat, alltid nått!

Börjar sakta men säkert komma på fötter känner jag... *peppar peppar* Hoppas det får hålla i sig nu!



Kommentarer
Postat av: moraliskt stöd

Härligt att besöket gick bra och det kommer förhoppningsvis bara kännas bättre framöver :)

2010-05-13 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0