FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sol idag

Min nya läkare har jobbat snabbt, fått en ny tid redan imorrn. Känns superbra! Idag mår jag bättre än på mycket länge, iallafall hittills. En bra början om inte annat.

Har hängt en hel del tvätt ute i solen, håller tummarna att grannens katter inte pissar på den, för då skickar jag mina grabbar att hämnd-pissa. Ja, själv är jag lite för stor för sånt. ;p å det är nog lättare att sikta som kille. ;)


Kommentarer
Postat av: moraliskt stöd

Skönt o se att solen skiner och att du har en bra dag idag! :) "Hämnd-pissa" hahaha skönt uttryck :D

Håller tummarna för att du får ett bra samtal imorgon med läkaren!

2010-05-11 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0