FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Barnens rum

Har gjort lite fint på barnens rum, försökt höja trivseln och mysfaktorn!



Lite gröna löv i hörnen, väl fasttejpade med flera meter silvertejp!


En gammal vävd väggbonad med Hans och Greta som jag köpt på Tradera,
ungarna älskar den!


Sen har jag gjort en bokhörna av tavellister från Ikea, tänkte att det skulle locka mer till läsning om de ser framsidan på sina böcker och inte bara gaveln på dem.



Fattas bara en till tavellist sen är bokhörnan klar!


Kommentarer
Postat av: carola

bonaden var jättefin, förstår att dom gillar den.

Smart tänkt med tavellisterna.



Hoppas allt är bra med dig om man bortser från hostan

2010-11-10 @ 11:16:27
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0