FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God kväll!

Eller nått. Inne på kaffekopp nr 5 för idag och gör inte mycket. Kommer inte riktigt till skott, så jäkla skönt att bara sitta å slöa faktiskt utan smågrabbar som röjer och plöjer.

Få se om jag får nått ryck senare, måste sortera i min garderob. Dela upp kläderna, till vänster mina TJOCKISJEANS, och till höger SMALJEANSEN.

Upptäckte häromdagen till skräckblandad förtjusning(?) att jag kom i mina tjockisjeans som jag haft sen nått år tillbaka liggandes i garderoben. Hittade dem på jobbet, köpte hem dem för att de var så grymt snygga, Beckham-jeans med dödskallar på bakfickorna! Tänkte att jag kanske kunde ge bort dem till nån eller nått. Men iallafall, så passade de mig rätt bra nu. Så jag är glad över att inte bara ha smalkläder, utan även tjockiskläder!!

Sen är det en hel drös med jeans jag inte alls kommer i längre, men det kommer säkert perioder för att använda dem med. Jag är ju lite bergochdalbana hela jag på de flesta plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0