FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Somnade tidigt igår, la mig strax efter halv 10, hade tänkt att kolla på Beck men var alldeles för trött för det så jag gick å la mig bredvid Vanessa. Hon klev upp och gick till fritids i morse runt 9 tror jag det var, jag låg kvar och sov.... tills strax innan 10 ca.

De har ju novemberlov nu så hon kunde varit hemma om hon velat, men det är nog roligare för henne att vara på fritids då jag är så satans trött för jämnan. Ser fram emot mitt läkarbesök imorrn så jag kanske får lite ordning på allt i medicinväg. Funkar inte vara så satans trött!

Har ännu inte kommit iväg å hämtat sjukintygen som ska in till fösäkringskassan, 3 nov är sista dagen så jag får försöka få det ordnat idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0