FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Hemma igen

Drog iväg till jobbet en sväng för att inte få tuppjuck av att sitta ensam hemma, var där tills jag skulle till Vanessas skola på utvecklingssamtal. Nu är vi hemma och dricker te och hon gör sina läxor.

Jag har huvudvärk och är pisstrött, de sista dagarna har tagit på krafterna.

Jag känner mig less minst sagt, sen vet jag inte heller om pojkarna ska till pappa i helgen som bestämt, det sista han sa om det då jag sa att han inte skulle glömma att hämta dem på dagis och fritids på fredag var;

-"Vi får se hur det blir med den saken!"

Visserligen var han stressad och sur på mig då, men endå, hur fan tror han att jag och barnen mår av ovissheten?

JAG ÄR ARG, men mest ledsen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0