FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jävla hosta jävla dag

Blir bara värre, hostar och hostar och hostar. Snorar och fryser. Ska bli så skönt att få sova strax. Min ena mobil har gått sönder, ljudet är helt borta likaså vibrationen, trots att jag ställt in den så som jag brukar.

Även kameran är ur funktion. Så irriterande, idag har jag ju inte hört alls att det ringt eller messat på den, utan fått upptäcka att jag har typ 5 missade samtal och en del sms. Jag som typ inte kan leva utan min mobil!

Min andra gamla mobil som jag har till det andra numret som är fast och inte kontant är värdelös och jobbig, ljudet och kameran funkar dock som det ska men den har ingen blixt så bilderna blir hur kassa somhelst.

Gnäll gnäll, snart får jag hem mina småkillar, hoppas de är trötta och gosiga så att det blir en tidig kväll för oss alla.

Har tapetserat ena väggen nästan klar nu, vet inte om jag är nöjd, tapeterna var asjobbiga och lixom även mönstrade/relifade på baksidan så det var lite knepigt att smeta på limmet i alla små gropar å mönster. Fy satan, hade jag vetat det innan hade jag faktiskt inte köpt dem. Och mönsterpassningen var superknepig och dum. 

Idag var ingen bra dag, så morgondagen kan nog knappast bli sämre!

Har inte ens orkat eller velat smaka på muffinsarna som jag bakade samtidigt som jag friterade vårrullar, de ligger nu väl övertäckta och gömda i kylen så inte pojkarna ska se dem.

Hostar säkert endå bara upp dem om jag skulle smaka...
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0