FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Klipp klipp säger saxen

Trimmern har varit borta länge nu, har för mig att den gick sönder så jag slängde den.

Men har man ingen trimmer så tar man en sax. Och klipper så gott det går.

Känner mig som en ny människa nu och inte längre lika arg.





Är mest tom nu, men hellre tom än full av skit som en viss annan person som jag är pissförbannad på, känner mig orättvist behandlad och tänker inte äta hans jävla skit, den kan han behålla för sig själv så nu vägrar jag svara då han ringer.

Får se hur länge jag tänker skita i att svara... kanske ska vänta tills stubinen svalnat ordentligt... om den nu gör det. Då får han fan ta och sluta att vifta med tändvätskan hela tiden.

Har gråtit, varit rasande arg men samlat mig (med hjälp av lite tabletter) och nu spelar jag wii med mina barn.

Tänker fan inte knäckas! Jag vet att jag faller ibland, men i slutändan landar jag alltid på fötterna.

Och jag säger som Grynet;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0