FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nerbäddad med Vanessa

Var på middag hos Lotta, gratinerad hummer till förrätt och sen entrecot (eller hur det nu stavas) med potatisgratäng till.



Grymt gott men jag fick inte i mig mycket, fryser och hostan blir bara värre så jag gick hem och tog ett varmt bad och ligger nu nerbäddad i min säng med Vanessa och dricker te.

Kliar dessutom som satan på hela kroppen, likaså igårnatt fast bara på fötterna och vristerna så jag fick spola dem i iskallt vatten och leta fram nån salva... nu tog jag mina kortisontabletter som jag har på lager så jag får köra en 5-dagarskur så klådan försvinner. Har ju redan kliat sönder vristerna igår såg jag, rött å jävligt var det. Klådan brukar för det mesta komma då jag är stressad eller på väg att bli sjuk. Så typiskt.

Men domningarna i ansiktet har hållt sig på avstånd, alltid nått! *peppar peppar*

Min ena mobil som jag brukar ta alla bilder med strular, helt plötsligt funkar inte kameran, så jag fick fota med min andra mobil som inte har blixt... men nu ligger vi här jag å sessan med varsin dator i knät.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0