FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Överlevde gårdagen endå..

Eftermiddagen och kvällen igår var HEMSK! 

Var galet nära ner i ett svart hål och mådde riktigt dåligt, ungarna gick mig bokstavligt talat på nerverna, de var faktiskt riktigt hemska igår och lixom drev mig mot kanten fullständigt.



INGEN lyssnade och
Vilder speciellt gjorde ALLT tvärt emot. PRECIIIS ALLT. HEEELA tiden!!!!



Vilgot envisades med att låna min mobil för att fota med den, han fick en klockren bild på Vilder igår...




Han hoppade som besatt i möblerna och retades med allt och alla, provocerade in i det sista och slutade inte förrän han somnade, surade in i sista minuten. Själv var jag så färdig och utmattad så jag somnade jag med runt 8, orkade helt enkelt inte sitta uppe för att se mitt favoritprogram, Desperate Housewives, DÅ mår jag verkligen DÅLIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0