FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

På söndagar vilar man?

Eller inte?


Påbörjat makeovern i Vanessas gamla rum, tänkte ta och tapetsera gaveln vid fönstret. Dessa tapeter köpte jag för ett tag sen i en fyndkorg på Rusta för typ 60:- rullen. Som hittat! Billigt är bra hoppas jag!

Har bäddat sängen i mitt rum... KORS I TAKET så här tidigt dessutom!!! :o



Nu väntar jag otåligt på att spacklet ska torka och hoppas innerligt att mina småpojkar kommer hem från pappa så sent som möjligt idag. Måste vila en stund och försöka dricka lite mer varmt för halsens skull.

Och sen fortsätta städa... Vanessa har fått i uppdrag att dammsuga hela vardagsrummet, under soffor osv.. hahaha, hon kommer nog bli förvånad och chockad över hur mycket chips, godis, riskakor och popcorn blandat med damm och legobitar hon kommer hitta där.. kanske hon får sin en tankeställare om att äta och leka i vardagsrummet...? ;)

Skulle smågrabbarna se på skulle de säkert gråta för alla godbitar som försvinner in i dammsugaren!

;p

Ja om Vilgot dammsög skulle nog skina som en sol över fynden och äta ... ja han e ju lite knasig och lite som en hund ibland. Äter det han hittar lixom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0