FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pepparkaksbak

Vilgot fick stanna hemma med mig idag, så nu har han bakat pepparkakor här. Han ville INTE ha hjälp, KAN SJÄLV är honom i ett nötskal just nu och han bryter nästan ihop om man försöker hjälpa honom.

En hel del deg hamnade i Vilgots mage så det blidde inte så många pepparkakor.






-Jag gör HJÄRTAN, bara till PAPPA inte till dig! säger han den lilla retstickan och flinar.


Ja ja vad ska man göra, hoppas att det är en fas bara... själv gjorde jag 4 större hjärtan av degen som blev kvar.

Ska skriva barnens namn på, och en med mitt såklart och hänga i fönstret eller på väggen nånstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0