FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skapa perspektiv, var tacksam!

Jag ber er inte skämmas, för att ni har det bra, jag missunnar ingen, den lycka och rikedom som de har, jag ber er bara tänka, och uppskatta vad ni har. Att inte ta förgivet, att allt ska vara bra.

Dessa bilder visar jag mina barn, inte för att de ska skämmas, absolut inte, utan för att de ska vara glada och tacksamma, för att de har det bra. Det är viktigt med perspektiv på livet och att inte bara ta allt för givet.




Det är viktigt att få vakna, att få tänka och fundera, att få se att livet, är så mycket mera... att det som du tar för givet är i en annan del av världen, en strid på liv och död.




Du ska inte skämmas för din välfärd, men var fan lite glad och tacksam för vad du faktiskt har!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0