FaMiLjEn!

 

 

Våran familj består av:

 

mig, Yoanna

Yoanna

en kreativ energisk duracellkanin
med tusen järn i elden
som gör som björnen ibland,
går i ide.

 

Jag är även mamma till
3 små viktiga människor:

 

 

 

Vanessa

Vanessa

född -00
tjejen med de många namnen (8 st!!), smart med temperament precis som sin mamma.

 

 

 

Vilder

Vilder

född -04
en tänkare och filosof,
med ögonfransar som gör vilken tjej som helst avis!

 

 

 

Vilgot

Vilgot

född -05
energiknippe och en intensiv liten pajas,
föddes med ett litet kors i pannan mellan ögonen,
sägs att han är beskyddad,
kan behövas för han har en förmåga att hamna i trubbel och snubbel.

 

 

 

 

 

 

 

 

God morgon

Igår åt jag hos Lotta, god mat som alltid, men huvudvärken gjorde sig påmind trots en massa alvedon, så jag fick en relive brustablett som jag la i min fanta. Urk skitäckligt och om den hjälpte vet jag inte för jag gick hem strax efter och la mig... sov till nu. Behövde jag nog.

Snälla Lotta gav mig även en liten påse smågodis eftersom jag inte hade godis hemma. <3


Fick sen post i fredags, väldigt sen, brevbäraren gjorde 2 turer av nån underlig anledning, kollade brevlådan efter hennes första tur, ingen post bara nån tidning, så då trodde jag ju såklart att jag inte skulle få nån post.

Upptäckte igår, att de hade gjort ytterligare en runda, för i brevlådan låg ett paket (en röd kavaj jag köpt till Vilder på ebay, han som önskat sig just en RÖD kavaj så länge och jag har letat mig blå efter en sådan) och sen en massa annan post.

Bla en målsägandeinformation om att T ska på permis på egen hand. Jo tjena, ska fan ringa å fråga vad de tänker med, fick infon då i fredags alltså, den 8:e.. och kolla datumet på hans permission... de måste väl för fan skicka den INNAN????



Nu dricker jag te, (mjölken är slut så det blidde inget kaffe) och snart kommer mina pojkar hem, saknar dem massor. M kör oss sen till min mamma, och sen hämtar oss då vi ska hem sen.

Har inte städat ett skit hemma, ska göra det ikväll tänkte jag. Ibland älskar jag söndagar. Idag gör jag det. Har saknat barnen. Det är verkligen tomt utan dem här hemma! Men skönt att få en paus ifrån dem, så att jag faktiskt hinner sakna dem oxå! <3

Och ännu bättre, DE har fått sakna MIG!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0